SPAVALA SA TIPOM KOJEM JE ZNALA SAMO IME, rodila dete i evo šta se posle desilo!

Mlada majka koja je poslije “odnosa“ za jednu noć ostala trudna sada putem oglasnika na Internetu traži oca svog djeteta. Bianci Fazey (25) su doktori još 2011. godine rekli da vjerovatno nikad neće roditi jer joj je dijagnosticiran sindrom policističnih jajnika.
Međutim, nakon kratke veze u Perthu (Australija) bila je začuđena kad je otkrila da je u drugom stanju. Jedino što je znala o ocu djeteta je da se zove Jeremy, da je u svojim dvadesetim godinama i da je iz Morleya, predgrađa Pertha.
Nakon petomjesečne bezupješne potrage, odlučila je dati oglas na Internetu, ali opet bez uspjeha. Kada je rođen, njen sin Logan bio je u kritičnom stanju. Medicinski tim se pola sata borio da bi ga spasili, ali je sad zdrav maleni dječak. Zbog borbenosti svog sina još je odlučnija da pronađe njegovog oca.
Ostatak pročitajte na sljedećoj stranici…– Mjesecima sam ga pokušavala pronaći, a prijatelji su me nagovarali da ne odustajem iako sam iscrpila sve mogućnosti. Nakon što je postavila oglas na Internet, bila je izložena raznim uvredama. Govorili su joj da je žena bez morala, loša majka, te izražavali strah za budućnost djeteta.
Neki su otišli i dalje, pa joj predlagali abortus, što ju je posebno uznemirilo. – Volim ovog lijepog dječaka svim srcem i ja sam fantastična majka. On je jak, pametan, sretan i jako, jako voljen – kaže ova žena.
IZVOR: (Doznajemo.com)