“Moje si srce, brat… Ne mogu da te pustim!” Estrada se potresnim porukama oprašta od voljenog prijatelja! (FOTO)

Goran Bunjevčević preminuo je u četvrtak, 28. juna, u Beogradu. Bivši fudbaler Crvene zvezde i reprezentativac Jugoslavije i Srbije i Crne Gore preminuo je u svojoj 46. godini.
– Ljudska veličino, fudbalski majstore, prijatelju, brate, kume počivaj u miru… – napisao je Boban Rajović, koga je Bunjina smrt mnogo pogodila.
Oni su i dublje povezani, s obzirom na to da je Goranov rođeni brat Bobanov kum.
– Šonjo moj… Ne mogu da te dam. Ne mogu da te pustim… NE MOGU! Rano je, Šonjo moj. Rano je da nam odeš, prerano da te damo… Moj si, moje srce, drug, moj brat… Još koliko zora nismo dočekali, koliko vina nismo popili, koliko utakmica zajedno odgledali… Ne mogu da te pustim… I neću! Zauvijek ćeš biti tu. Zauvijek ćeš živjeti! Spavaj sada pijatelju moj, laka ti noć, svijetlo ti nebo, sjajne ti zvijezde, ZVIJEZDO MOJA DOBRA! – napisao je Aco Pejović.
– Neka ti je laka zemlja, kapitenu. Živjećeš vječno u našim srcima – napisao je Vujadin Savić.
– Počivaj u miru, dragi prijatelju. Porodica Živojinović – objavila je Lepa Brena