IMALA SAM ŽELJU DA JE PREBIJEM! Po izlasku iz rijalitija Kija ŽESTOKO pljunula na Lunu i njene roditelje

U iskrenoj ispovesti za naš portal, otkrila je sve o njihovom odnosu!
Stjuardesa Kristina Kija Kockar, napustila je rijaliti “Zadrugu” kao pobednica, osvojivši prvo mesto i vrednu nagradu od 50.000 evra!
Ona je u šou ušla nakon što ju je suprug Slobodan Radanović prevario sa nekoliko godina mlađom blogerkom, Lunom Đogani.
Njihov odnos, kako ga u javnosti nazivaju “magični trougao”, obeležio je rijaliti, a i nakon završetka “Zadruge”, publika se interesuje šta će dalje biti.
Pitali smo Kristinu kako se oseća nakon izlaska i šta misli o drugoplasiranoj, suparnici Luni. Da li se može desiti da nakon svega, ipak popiju kafu…
Ostatak pročitajte na sljedećoj stranici…Kako si se osetila u trenutku kad si proglašena za pobednika, posle svega što si proživela? I to si se našla u duelu baš sa tvojom suparnicom Lunom Đogani!
– Jedna reč – PONOSNO! Ponosna na sebe, na sve ljude koji su bili uz mene, na moju porodicu koja je izdržala sve ovo. Slatka je pobeda kad je baš ona bila druga. Doduše, još bi mi bilo slađe da je to bio Slobodan. Bilo bi mi krivo da sam se našla sa nekim drugim, to onda ne bi bilo to. Uživala sam u ovome.
Jesi li očekivala pobedu?
– Iskreno nisam očekivala, jer nisam imala organizovane glasače, niti bilo šta. Ja sam ušla onako iznenada i nisam ni razmišljala o pobedi. Stala je moja porodica iza mene i moji prijatelji i svi ljudi. Zbog toga sam najviše ponosna, jer je glas naroda najbitniji. Očigledno je da sam to zaslužila jer je njihov glas najvažniji i nema ko da mi kaže da sam ja tu nešto smuljala i nameštala.
Da li si mogla da pretpostaviš uopšte da će ti se sve ovo desiti? Preljuba javno, zatim pobeda… Život ti se promenio iz korena, kako se sada osećaš, kao pobednik u celoj priči?
– Ne. Da sam znala pre sedam meseci da ću ući uopšte ovde, a kamoli da će sve ovo da se desi i na kraju da pobedim… Ja sam uvek predosećala da sam stvorena za nešto veliko, ovog puta je to bila pobeda u rijalitiju.
Luna ti je čestitala pobedu, pitali smo je da li bi sa tobom nekada popila kafu i porazgovarala o svim temama… Pre nego što čuješ šta je ona odgovorila, da čujemo tvoje mišljenje?
– Nema potrebe da ja pijem kafu sa njom, niti bilo šta. Ako se nađemo u istom društvu, naravno da neću pobeći i naravno da ću uvek da joj pružim ruku… Ako joj treba nekada moja pomoć, tu sam, ali da ja sedim i da se družim sa njom, to se sigurno neće desiti.
– Da li možemo da kažemo da ste vas dve, u neku ruku, Slobine žrtve?
– Ja nju uopšte ne bih okarakterisala kao žrtvu, to je poslednje kako bih je okarakterisala, jer je ona svesno ušla u to. Neću to čak prepisati ni njenim godinama. Ima dvadeset dve godine, to uopšte nije malo. Uostalom, da je napravila grešku jednom, dvaput, pet puta i razumela bih, ali da devet meseci svesno to radiš, meni je to katastrofa. Ali eto, to je njoj na čast, tako da ne vidim da je ona ovde ikakva žrtva. Možda je samo žrtva svojih roditelja koji su je podržali za nešto što nisu trebali da je podrže i mislim da su joj oni više odmogli nego što su joj pomogli.
Vi ste dug vremenski period provele zajedno u rijalitiju, da li si nekada imala potrebu da je prebiješ?
– Da, naravno da sam imala potrebu, ali ipak nisam. Nisam želela da se spuštam na taj nivo, ali naravno da sam imala, imala je sigurno i ona. Mi smo žene, kad osetiš tu ljubomoru i nervozu, normalno je, ali nismo se spustile na taj nivo, što mi je drago. Međutim, to ne znači da se nećemo počupati u nekom klubu – našalila se Kristina kroz smeh, a onda dodala da do toga neće doći, čak i ako Luna ostane sa Slobom, što misli da će se desiti, jer, kako navodi, čula je da se tu kuju razni tajni planov