PRIČA KOJA NA MENE OSTAVLJA NAJVEĆI UTISAK, MI JE ISPRIČAO DRUG, KAKO SU SE UZELI NJEGOVI….

Priču, koja je na mene ostavila najveći utisak, mi je ispričao drug, kako su se uzeli njegovi roditelji. Bili su na nekoj svadbi gde su se prvi put u životu sreli, ceo dan su proveli zajdeno pričacujući o svakodnevnim temama, poslu i slično. (nisu se ni jednog trenutka pobljubili niti zagrlili).
Kada se slavlje privelo kraju on ju je pitao da je prebaci kolima. Ona je rekla kako nema potrebe jer ne živi daleko, ali on ju je ipak ubedio jer je bilo prilično kasno. I kada su stigli ispred njene kuće ona mu se zahvalila i krenula da izađe, a on njoj iz čista mira:
Sjedi da te pitam još nešto, hoćeš li da se udaš za mene ili nećeš? Ako hoćeš hoćeš, ako nećeš izađi iz kola kao što si i krenula. Ona ostala bez teksa, i rekla “e hoću, baš da te vidim” 😀 Evo ih i danas srećni, uživaju u životu…
Izvor: ispovesti.com