NEVJEROVATAN PREOBRAŽAJ ŽENE OD 127 KILOGRAMA: Ali, sad kad je mršava…

Najviše kilograma imala je 2014. godine, sedmično je morala kod ljekara, a pila je 10 različitih lijekova. Ona je uz pomoć ličnog trenera i želučanog bajpasa uspjela pobijediti debljinu. U decembru 2015. godine dostigla je željenu težinu, a onda je ostavila i momka.
Nakon što je izgubila kilograme, podvrgla se i operaciji grudi. Sada se ponosni svojim izgledom, postala je zvijezda Instagrama i ima 26.000 pratilaca, s kojima dijeli svoju priču.
– Udebljala sam se zbog nekoliko razloga. Prestala sam pušiti, pa sam ovisnost o nikotinu zamijenila hranom. Drugi faktor je što sam bila nesretna u vezi. Momak me htio kontrolisati, odlučivao je šta ću obući. Htio je da budem debela kako ga ne bih ostavila. Nije mu se sviđalo da imam svoje prijatelje – kaže Christine iz Dallasa (Teksas, SAD).
-Budući da sam bila predebela, mislila sam da ni ne zaslužujem ništa bolje. Od “debela i sretna” stigla sam do samo “debela”. To je uzelo veliki danak na mom tijelu, a umjesto da se bavim svojim osjećajima, ja sam ih jela.
Christine je provodila dane prejedajući se ugljikohidratima, a priznaje da je mislila samo na hranu. Kaže da je jela po cijeli dan, a nekad bi jela i usred noći.
Bila je totalno izvan forme, jedva bi se popela i na sprat kuće. Nakon što je isprobala nekoliko popularnih dijeta, očajna žena se odlučila na operaciju želuca. Iako je nakon operacije odmah počela mršati, ubrzo su se kilogrami počeli vraćati, pa je Christine shvatila da mora riješiti svoje emocionalne probleme. Našla je trenera koji se pobrinuo za njenu prehranu, tjelesnu aktivnost i mentalno zdravlje.– Gubitak težine promijenio je sve u mom životu, nisam više ista djevojka. prekinula sam vezu u kojoj sam bila nesretna, moj bivši je postao nesiguran i još više ljubomoran. Stekla sam dovoljno samopouzdanja da vidim da nisam u sretnoj vezi, pa sam je okončala.
– Također, napredovala sam u karijeri. Svaki dan dobijam nove prilike, a to se ne bi dogodilo da sam onako debela. Ne mislim da me mršanje promijenilo, ali debljanje jeste. Kako sam se debljala, tako sam gubila samopouzdanje, bila sam previše sramežljiva – kaže, i zaključuje:
– Ne prepoznajem se na starim fotografijama… Vježbanje mi nije baš omiljeno, ali nemam namjeru odustati.
loading...