BILA JE MUŠKO, PA PROMENILA POL: Ali ovo niko nije očekivao, pogledajte dečka s kojim je u vezi (FOTO)

Dok je još uvijek živjela kao muškarac na Facebooku joj se svidio jedan mladić. Međutim, on tada nije pokazao interes. Promijenila je spol, on joj se javio i otad žive sretno
Erin Anderson (22) je rođena kao dječak, ali od svoje treće godine znala da je rođena u pogrešnom tijelu. U tom dobu počela se šminkati maminom šminkom kako bi što više ličila na djevojčicu, piše Mirror.
Prije dvije godine, dok je još živjela kao muškarac, Erin je na popularnoj društvenoj mreži primijetila 28-godišnjeg Džereda Norisa. Javila mu se, ali, Džared ju je tada pristojno odbio.
– Dodala sam ga na Fejsu zato što mi je bio sladak. Poslala sam mu poruku, ali nije htio ništa imati sa mnom. Činilo se da uopšte nije zainteresovan pa sam odlučila da više neću ni pokušavati – izjavila je.
U međuvremenu, Erin je krenula na postupak promjene spola i počela je živjeti kao žena. Uzima hormonalnu terapiju i obavila je operaciju povećanja grudi, te čeka operaciju promjene spola.
Ostatak pročitajte na sljedećoj stranici…Dvije godine nakon prvog kontakta, Džered je lajkovao njenu fotografiju na Instagramu i ubrzo su se počeli viđati. Danas su sretan par, a Džered kaže da da je oduševljen činjenicom što je njegova prekrasna djevojka, koja ga “neodoljivo podsjeća na Merilin Monro”, odlučna u namjeri da bude “ono što stvarno jeste”.
Erin i Džered su nakon nekoliko meseci veze svoju ljubav podelili javno na Fejsbuku.
– Prije Džereda viđala sam se drugim ljudima. Ali, to nikad nije preraslo u ništa ozbiljno jer je njih bilo strah da kažu porodici i prijateljima za našu vezu. Ali Džered se toga nije bojao, rekao je svima da sam transseksualna i nije ga briga šta drugi misle – kaže Erin.
Njihova ljubav, koja sad traje već dvije godine, brzo se našla na meti. Par je počeo dobijati onlajn poruke sa izlivima mržnje i prijetnje smrću.
– Primio sam mnogo prijetnji smrću preko interneta, jedan tip je prijetio da će me prebiti. To je bilo grozno, deprimirajuće. Uvijek isto, šalju nam poruke u kojima piše “Mrzim te”, “Odvratan si”, “U vezi si s frajerom”, takve stvari – objasnio je Džered.
Ostatak pročitajte na sljedećoj straniciErin se nada da će u budućnosti proći kroz potpuni postupak promjene spola. Ali njenom partneru Erin je prekrasna ovakva kakva jeste i tvrdi da će je voljeti jednako bez obzira na operaciju.
– Želi izgledati ženstvenije, ali meni je ona sad predivna. Znam da se tu ne radi o meni, ali trenutno ne možemo priuštiti operaciju kojom bi postala žena u svakom smislu. Voljet ću je i dalje isto, ona je za mene i dalje ista osoba bez obzira na sve, mislim da izgleda dovoljno ženstveno, ali svjestan sam toga da je rodna disforija ozbiljna stvar – kaže Džered.
– Oduševljen sam činjenicom da je ona odlučila biti ono što stvarno jest, bez obzira na sve posljedice. Drago mi je da našla svoj put – zaključio je.