BILA SAM U GROZNOJ VEZI I TO SKORO 4 GODINE..

Bila sam u groznoj vezi i to skoro 4 godine. Svaki dan smo se svađali, tačnije napadao me je bez razloga, te me u tim prepirkama strašno vrijeđao. Trpila sam jer mnogo ga volim i prva mi je ljubav.
Međutim prije mjesec dan u jednoj prepirci je digao ruku na mene i razbio mi usnicu. Tada sam shvatila da je kraj i odlučiila sam da prekinem sa njim. Tu veče sam izašla sa prijateljicom u park i slučajno upoznala nekog mladića. Počeli smo se dopisivati i čak par puta i izašli. Kada je moj tada bivši shvatio da me definitivno gubi, počeo je dolaziti mojoj kući, moliti da mu oprostim i da će biti neki novi on. Opet kažem volim ga i oprostila sam mu, te prekinula sa mladićem iz parka.
Skoro 10 dana sve je bilo naprosto idilično, a onda juče, ponovo povišeni tonovi, vika, cika galama, nije me udario, ali sada znam da mogu i to očekivati. Šta da radim?? Pokazao je da stvarno može biti dobar i pažljiv, ali… to je trajalao samo 10-ak dana, šta ako je sve glumio.
Izvor: ispovesti.com