Kao Iz Bajke: Pogledajte Kako Izgleda Zamak Pjevača Miloša Bojanića (VIDEO)

Pjevač Miloš Bojanić ne krije kako je veliki kolekcionar nekretnina, te da ima pet kuća, a najveću pažnju privlači njegova vila u Sremskoj Kamenici.
Folker je odlučio da ode u penziju, jer ne može više da se nervira
Pjevaču Milošu Bojaniću se uopšte ne sviđa kako izgleda trenutna muzička scena u Srbiji, pa je zbog toga čvrsto rješio da se oprosti od mikrofona.
“Prezasitio sam se estrade, pevanja, svega što se veže za taj posao. Dokazao sam ko sam i šta sam, osigurao sam se, kao i svoju decu, i mislim da nema potrebe da tu nešto tražim. Nije to kao što je nekada bilo. Sve se promenilo. Poprilično se nerviram zbog nekih situacija i mislim da bi najbolje bilo po moje zdravlje da počnem da živim nekim mirnijim životom”, rekao je Bojanić za “Kurir Stars”.
Folker već 17 godina uživa u braku sa drugom suprugom Brankom, koja je od njega mlađa dvije i po decenije. Nisu se ostvarili u ulozi roditelja, ali zato Miloš ima dva sina, Baneta i Mikicu, koje je dobio sa bivšom ženom Dragicom.
Pjevač nije imao vremena da odlazi u Ameriku kod sinova, pa će nakon penzionisanja moći i to sebi da priušti.
Ekipa emisije “Paparazzo lov” je imanje Miloša Bojanića snimila iz drona, a prizori su bajkoviti.
Pogledajte: