U jednom danu sam umrla TRI PUTA: Uzrok tome je ONO što većina STALNO RADI!

Frizerski salon koji sam otvorila je bio prepun, a ja presretna. Osam godina vodim salon i uživam u njemu, priča Liza Bojd.
Bilo je sjajno – sam pričala djeci o danu. Imam Džesiku (11) i Džejmsa (10). A kada sam probala da progovorim, mrak mi je pao na oči i pala sam. Sljedeći put kada sam otvorila oči, probudila sam se u bijeloj sobi. U bolnici sam. Deca i mlađa sestra Mendi sjedeli su oko mog kreveta.
– Bila si u komi 24 sata! – rekla je Džesika.
– Ljekari kažu da si imala srčani zastoj – objasnila mi je Mendi.
Ispostavilo se da su zvali Hitnu pomoć, i oni su na licu mjesta pokušali oživljavanje. Pokrenuli su srce, ali sam u ambulantnim kolima umrla – dva puta. I pukom srećom, bolničari su me oživjeli.
– Nedavno sam raskinula vezu. Pila sam puno kafe i energetskih napitaka, oko tri kafe i tri napitka dnevno – rekla sam doktoru. A tog jutra, popila sam kafu i jedno energetsko piće. Osjećala sam da mi srce lupa jače.
– Dve sedmice kasnije dobila sam defibrilator koji treba da uskoči ako srce prestane kucati. Mjesec dana kasnije, bila sam spremna da se vratim na posao, ali bez kafe.