“Sedam dana sam svakog jutra pila jabukovo sirće i očekivala ČUDA… A desila mi se SASVIM NEŽELJENA STVAR”

Kažu da sirće ubija apetit, topi kilograme, poboljšava varenje i još mnogo stvari. I zato sam riješila da ga pijem svakog jutra sedam dana i – gorko sam se razočarala.
djevojka-eksperiment
Obožavam sirće – otac me je odmalena učio da se preko pomfrita stavlja sirće, a ne kečap. Moja najbolja drugarica i ja smo jednom pojele toliko čipsa sa sirćem da smo izgorjele unutrašnjost obraza, a ja u svakom trenutku imam makar četiri vrste sirćeta u kuhinji. Uglavnom ga koristim za maske za lice i za salate, ali pošto navodno suzbija apetit, poboljšava varenje i riješava problem gorušice, sa kojim se ja borim.
Zato sam riješila da sprovedem eksperiment i popijem jednu čašicu svakog dana, i tako sedam dana.
Na internetu sam pročitala da treba popiti dvije kašičice sirćeta ujutro za najbolje rezultate. Iako mogu bez problema da jedem turšiju i da davim salatu u sirćetu, kada treba da ga popijem samog to je druga pjesma. Ne mogu da kažem da je bilo najprijatnije iskustvo, ali je podnošljivo.
I, šta se desilo?
Očekivala sam mnogo gasova i mnogo gorušice. Toga je i bilo, ali samo prvog dana. A pored toga, iskreno da vam kažem, nije bilo nikakve razlike osim jedne velike – bila sam gladna kao vuk, i to stalno.
Da se razumijemo, inače sam na dijeti pa nije kao da sam u potpunosti sita. Ali ovo je bilo nevjerovatno – maštala sam u svakom trenutku o pomfritu, hljebu, crnom vinu i toploj čokoladi. Inače nisam taj tip koji se davi u nezdravom, a sada sam punih sedam dana bukvalno osjećala neodoljivu potrebu da prožderem sve nezdravo pred sobom. Trudila sam se da se kontrolišem, ali hvatala sam sebe kako posežem za grickalicama koje ranije ne bih ni pogledala. To me je čudilo jer svi tvrde da jabukovo sirće suzbija apetit.
I šta sam zaključila?
I dalje stojim pri tome da je jabukovo sirće zdravo i korisno, ali i da nema svrhe piti ga svako jutro. Tačnije, piti ga uopšte. To je još jedan od internet mitova gdje ubacite nešto novo u rutinu, malčice je neprijatno pa mislite da mora da valja, i umišljate da radite nešto dobro za sebe, a zapravo ne radite ništa
Izvor: zena