SVEKRVA DOZNALA DA SE SNAHA PLANIRA OŽENITI SA DRUGIM: Ono što je uradila šokiralo je sve!

Svekrva-Hernandez-vjerenicaOžalošćeni muškarac razgovarao je telefonom sa ženom svojih snova kad ju je upucala njena bivša svekrva. Tatjana Tanja Nikitina (34) ubijena je dok je razgovarala mobitelom sa zaručnikom Rodom Hernandezom, ispred predškolske ustanove, gdje je radila kao nastavnica.
Majku dvoje djece ubila je 71-godišnja Mary Nance Hanson, majka njenog bivšeg supruga, samo dvije sedmice prije vjenčanja.Bivša svekrva ubila je 34-godišnju Tanju jer je smatrala da ona treba imati skrbništvo nad unučadi.
– Govorila mi je da me voli kad sam iznenada čuo glasan prasak. Još uvijek čujem zvuk motora i radija, mislio sam da je imala nesreću. Škola je u blizini, pa sam uskočio u auto. Sve vrijeme sam bio na telefonu, vrištao, dozivao je. Još uvijek ne mogu vjerovati da je nema. Bila je cijeli moj svijet. Mary ju je ukrala od mene – kaže neutješni zaručnik Rod, koji je upoznao Tanyu 2008. godine, tri godine nakon njenog razvoda.Njen bivši suprug Dale je živio s majkom, a djeca su bila kod njih vikendom. Ali, došlo je do tenzija između njih. Tanja je počela dobijati prijeteće SMS-ove od bivše svekrve, koja je tvrdila da majka nije zaslužila skrbništvo.
Par se planirao vjenčati u Las Vegasu u drugom mjesecu 2010. godine, ali 29. 1. te godine, dvije sedmice prije vjenčanja, Tanja je brutalno ubijena.
– Djeca su ostala bez majke, a ja sam izgubio zaručnicu. Bila je žena mojih snova.
U osom mjesecu te godine Mary se izjasnila krivom za ubistvo prvog stepena. Na sudu je ispričala da se na parkingu sakrila i čekala bivšu snahu da izađe iz škole i uđe u automobil. Prvo je pucala kroz prozor, a onda je otvorila vrata automobila i pucala opet.
Mary je osuđena na doživotnu robiju, a prema presudi mora odslužiti najmanje 15 godina, prije eventualnog traženja prava na uslovni otpust.